Rabu, 09 Desember 2015

Penyembuhan Bera - Stop Muka Merah kemalu-maluan Cepat dan Kekal

Penyembuhan Bera - Stop Muka Merah kemalu-maluan Cepat dan Kekal

Ada anda sedang berjalan dengan kawan baik anda ke bawah cara dewan, kedua-dua anda dilaburkan dalam perbualan yang aktif mendengar dan bertindak balas antara satu sama lain tidak perasan orang lain berjalan lalu.

Dan ketika anda berjalan di koridor untuk mesyuarat / kelas seterusnya anda masuk ke dalam bilik dan menyedari semua orang dan mungkin anda melihat seseorang melihat anda dan kemudian ia bermula. Ia bermula dengan kesemutan dan lurus haba untuk muka, hati mula berdegup lebih cepat, kaki anda mendapatkan sedikit saraf dan anda tahu anda merah kemalu-maluan.

Anda cuba untuk menyembunyikannya dengan melihat ke bawah dan menyengetkan kepala anda seperti berada di semua orang dan cuba mencari tempat yang selamat untuk meneliti dan membersihkan kepala anda. Tetapi itu hanya permulaan ia, sebaik sahaja anda mula menjadi merah dan bimbang tentang hal itu, ia hanya menjadikannya lebih buruk dan anda dapat merasakan anda menghadapi membakar merah.

Adakah ini pernah berlaku kepada anda? Ia telah berlaku kepada saya!

Saya mengalami berlebihan merah kemalu-maluan untuk bertahun-tahun. Ia bukan sehingga saya berada di pertengahan dua puluhan saya sehingga saya mendapat kawalan itu dan sejak itu saya tidak pernah mempunyai masalah ini lagi.

Ia tidak mengambil masa saya panjang sekali saya mendapati pendekatan yang betul. Saya melakukan banyak penyelidikan mengenai mengapa kita menjadi merah? Dan apa yang menyebabkan ia? Saya telah dibelenggu dengan pemikiran dan soalan-soalan seperti:

Adakah ia satu perkara genetik atau persekitaran?
Adakah fisiologi atau fizikal?
Bolehkah anda benar-benar menyembuhkan merah kemalu-maluan?
Mengapa saya menjadi merah tanpa sebab sama sekali?
Adakah apa yang saya makan menjadikannya lebih teruk?
Selepas saya menemui jawapan kepada soalan-soalan ini dan banyak lagi Saya kemudian dicari penawar, dan saya dapati banyak. Saya tidak mahu melakukan pembedahan atau mengambil dadah kerana saya tidak fikir mereka berasa penawar. Saya mahu sesuatu yang tidak akan kos saya sebuah lengan dan kaki.

Antara kaedah terbaik i yang digunakan adalah hypnoses dan NLP (Neuro-linguistik pengaturcaraan). Kedua-dua kaedah ini bekerja namun mereka tidak bertahan jangka masa panjang. Itu adalah apabila saya mendapati Mary Bence. Mary sembuh dia merah kemalu-maluan untuk langkah yang baik dan yang dilaporkan oleh langkah tepat bagaimana dia melakukannya dalam mudah untuk menggunakan manual. Ini menjadikan semua perbezaan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar