Rabu, 09 Desember 2015

Herba segar Adakah Penting!

Herba segar Adakah Penting!

Lebih segar herba yang lebih baik. Seperti apa-apa jenis makanan yang anda beli kesegaran adalah penting. Sekarang untuk tujuan kami di sini perkataan "segar" tidak bermakna hanya mengambil dan masih hijau. Perkataan "segar" bermakna tidak lama. Herba mempunyai jangka hayat. Saya telah membeli herba (sebelum saya belajar lebih baik) yang telah lama. Apabila herba yang "lama" mereka telah kehilangan banyak minyak yang penting dan perkara-perkara lain yang penting untuk digunakan. Salah satu cara untuk memberitahu jika anda mempunyai "herba lama" adalah bau mereka. "Old" herba mempunyai bau yang sangat sedikit.

Herba kering segar yang sangat wangi. Apabila saya mengeringkan herba saya membesar rumah berbau indah. Apabila herba yang benar-benar kering dan saya meletakkan mereka dalam BAGGIE kunci zip Aku boleh bau herba melalui beg tertutup. Apabila seseorang itu mengambil herba untuk mengembalikan keseimbangan badan atau merawat sesuatu yang menyakiti; anda tidak akan mendapat hasil yang anda cuba untuk dengan "lama" herba. Sejak herba kos wang, anda tidak mahu membazirkan wang tunai keras anda yang diperolehi pada herba kadar kedua yang menawarkan sedikit, dikurangkan atau tiada manfaat kesihatan.

Jika anda membeli herba dalam bentuk kapsul kemudian membuka kapsul dan bau. Herba dalam kapsul harus mempunyai bau yang agak kuat yang menarik di herba. Apabila pernah anda membeli teh herba anda perlu mempunyai bau aromatik yang kuat dari beg teh apabila anda membuka kotak atau membungkus uncang berada. Satu contoh mudah ialah pudina kering segar. Peppermint mempunyai bau pudina yang kuat bahawa anda dengan jelas boleh bau apabila anda membuka kotak.

Chamomile juga mempunyai yang sangat kuat yang indah smell.These dua herba sangat wangi apabila kering. Kebanyakan herba. Jika anda membuka kotak teh dan anda mendapat bau yang sangat cahaya dari kotak atau BAGGIE bahawa herba tidak begitu segar. Ia kemungkinan besar telah duduk di atas rak di suatu tempat untuk seketika. Jika anda minum bahawa teh herba untuk manfaat kesihatan dan anda mempunyai "lama" batch maka anda tidak akan mendapat manfaat kesihatan daripada herba yang anda mahu. Begitu segar adalah lebih baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar