Rabu, 09 Desember 2015

Pemulihan Semulajadi Untuk Asid Reflux - 5 Heartburn Berkesan Pemulihan

Pemulihan Semulajadi Untuk Asid Reflux - 5 Heartburn Berkesan Pemulihan

Terdapat banyak ubat semula jadi untuk refluks asid! Sebahagian daripada ini adalah besar, ada yang tidak. Jika kita mengalami keadaan ini, ia adalah amat penting kita tahu mana yang akan bekerja untuk kami! Sebelum ini, jika kita mahu rawatan untuk membakar sakit dada, kami pergi ke farmasi tempatan dan membeli sesuatu dari rak. Kami biasanya akan mendapati bahawa majoriti ubat-ubatan ini mempunyai kesan sampingan yang berbahaya. Ada cara yang lebih baik sekarang! Dalam artikel ini, anda akan belajar tentang beberapa kaedah yang berkesan.

Pemulihan Semulajadi Untuk Asid Reflux:

1) Ikuti melalui diet detox. Anda perlu sedar badan kita sentiasa dipenuhi dengan bahan-bahan toksik dan bahan buangan. Kita perlu membuang toksin berbahaya dari badan kita jika kita mahu meningkatkan kesihatan kita. Kita perlu menghapuskan atau tidak makan makanan yang berbahaya kepada badan kita. Ini termasuk makanan seperti marjerin, atau mengandungi di dalamnya, air berklorin, garam, racun perosak, makanan yang diproses dan goreng, dan minuman soda. Kita boleh minum air yang berkualiti baik dan makan sihat, makanan penyembuhan. Cuba makan makanan yang mempunyai enzim hidup di dalamnya. Enzim ini tidak akan menyebabkan badan menjadi penuh dengan asid dan mungkin menyebabkan kita mempunyai lapisan plak keras dalam titik bertindih kami.

2) Minum air yang ditapis. Anda perlu minum satu gelen air yang ditapis. Anda harus berusaha untuk dapat minum air yang cukup, sehingga air kencing anda adalah jelas atau hanya sedikit kuning dalam warna. Semakin jelas air kencing anda, lebih baik. Air yang anda minum, tidak seharusnya mengandungi klorin, fluorida, dan apa-apa bahan cemar berbahaya yang lain (logam berat).

3) Ambil probiotik. Anda perlu mengambil probiotik dalam diet harian anda. Ini mengandungi enzim streaming. Mengambil dos yang lebih tinggi dari probiotik yang berkualiti. Probiotik adalah satu organisma atau bakteria yang baik, yang membolehkan anda untuk mengekalkan saluran usus yang sihat dan ia akan membolehkan anda untuk melawan penyakit dan penyakit.

4) Ambil wormwood herba. Herba untuk ini dipanggil Artemisia asiatica. Herba ini mempunyai ciri-ciri antioksidan di dalamnya dan ia telah dikenali untuk memberi perlindungan daripada radang esofagus. Dalam proses itu, ia akan mengurangkan sakit tekak pembakaran anda.

5) Makan bawang putih. Anda benar-benar perlu makan bawang putih setiap hari. Bawang putih yang anda makan harus dari jenis yang segar. Anda boleh menghancurkan dan mengunyah. Apa sahaja yang anda lakukan, jangan makan ulas keseluruhan. Jika anda makan mereka keseluruhan, anda tidak akan dapat untuk menukar allicin, yang dalam bawang putih, untuk bahan aktif. Bawang putih mempunyai keupayaan untuk mengoptimumkan flora usus dan membunuh organisma patogen seperti H.pylori.

Dalam artikel ini, saya berkongsi dengan anda lima ubat semula jadi untuk refluks asid, yang amat berkesan dalam menyembuhkan membakar dada dan sakit tekak!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar