Rabu, 09 Desember 2015

New Utopia

New Utopia

Future ini Sudah Ditulis.

Dalam artikel 'Its All About Tenaga', saya bercakap tentang bagaimana segala-galanya adalah betul-betul 'yang dikendalikan oleh tenaga'. The 'matawang tenaga kosmik' adalah CINTA. 'Debu' tidak bermaya menjadi 'bertenaga' kepada 'benda hidup'. Ini 'tenaga kosmik' memulakan, mengekalkan dan mengembalikan semua 'benda hidup' di seluruh hayatnya. Rekod-rekod dan fail Perpustakaan Cosmic Besar 'master ingatan' setiap yang hidup. Setiap kehidupan baru dicipta sebagai sempurna yang mungkin. Butir-butir minit bagaimana setiap organisma telah dicipta direkodkan dan difailkan dan Radionic Pengamal merawat merangsang penarikan balik kenangan ini apabila memulakan pembaikan dan peningkatan !. Prosedur Pengklonan Hari Ini tidak betul 'meniru' ini 'proses penciptaan.

Apabila kita merawat pelanggan dengan elektronik radio kita 'mengarahkan' yang 'memori sarjana kepada; ingat, kira pelan tindakan multidimensi dan kemudian menyalurkan ini ke dalam badan-badan 'tenaga converter' (atau diri yang lebih tinggi). Diri Tinggi kemudian tenaga pelbagai laluan sama ada turun ke dalam biokimia badan-badan ini. Neurologi mengaktifkan badan fizikal dan Chakra mengaktifkan badan halus. Keselamatan dalam rawatan berasal dari fakta bahawa 'ubat' telah menjadi sangat dekat dengan individu tertentu 'memori sarjana selainnya ia hanya tidak berfungsi !. Ini adalah 'Magic of elektronik radio. Dengan 'alat pengaruh' yang berkuasa ini kita boleh sekarang 'terbalik' beban yang hebat yang tempat-tempat yang kami 'gaya hidup moden' pada badan fizikal, mental, emosi dan halus kami.

Menanggalkan brek.

Apabila badan itu dibenarkan untuk berfungsi dalam persekitaran yang bersih jelas ia akan mengekalkan kesihatan yang baik dengan sendirinya. Orang yang hidup yang tinggi di Himalaya bernasib baik kerana pengalaman ini dan mereka hidup sangat lama kehidupan yang produktif !. Shangri-la !. Namun di zaman moden, Pengamal Radionic dicabar untuk menganalisis semua 'causations penyakit' sebenar. Selalunya sebelum rawatan boleh mula pesakit perlu memulakan melegakan 'brek' pada badan. Ini 'brek' berlaku apabila badan mengalami pengaruh negatif; virus, bakteria, racun (egcleaning produk) atau toksin (contohnya alkohol, tembakau) makan berlebihan, tekanan dan lemak tiruan untuk menyebut hanya beberapa. Mereka melambatkan atau menghentikan aliran tenaga melalui badan.

Perubahan yang berlaku dalam seratus tahun yang lalu dalam teknologi dan gaya hidup telah 'astronomi. Perubahan besar-besaran tidak dapat dipulihkan dalam hidup, makan dan bagaimana kita menghabiskan masa kita telah mengarahkan satu 'serangan' kepada 'perlembagaan fizikal dan kesejahteraan' kami. Perubahan ini telah amat memudaratkan 'kesihatan umum penduduk. Jadi sebenarnya penurunan ini, itu, kepada pemerhati berminat ia adalah mungkin untuk 'trek' ini dengan setiap generasi baru. Sebagai contoh, ia disokong statistik bahawa insiden kanser payudara meningkat dengan ketara selepas pengenalan marjerin. Melalui maklumat yang salah pandai kita telah datang untuk bertindak balas bahawa pemikiran ini adalah tidak masuk akal dan jadi 'beban ketoksikan' terus meningkat.

Tekanan Hidup Moden.

Badan-badan halus 'perlembagaan biokimia' hanya boleh menahan begitu banyak 'beban chemicalised berbahaya. Walaupun terdapat banyak 'semak dan imbang' dalam sistem biokimia kita, mata tiba semasa 'proses pertindihan' dalam tubuh menjadi rosak. Badan adalah terlalu toksik! 'Isyarat untuk toksin' .The badan menjadi keliru dan akhirnya 'dimatikan'. Pada ketika ini, badan-badan 'mekanisme pertahanan menjadi' rosak 'dan toksin dibenarkan untuk kekal di dalam badan yang menyebabkan kerosakan yang lebih teruk. Tanpa badan secara sedar sedar, 'tahap yang lebih rendah daripada kesihatan' yang baru kemudiannya ditubuhkan. Ini 'tahap kesihatan yang lebih rendah' ​​hanya menjadi ketara apabila doktor elektronik radio bermula rawatan. Dalam proses 'meningkatkan taraf kesihatan' individu sakit, 'mekanisme tindak balas toksin' mula bertindak balas sekali lagi. Biokimia badan komunikasi 'semula mula-' pada mereka.

Kesan gabungan: meningkatkan ketoksikan kimia dalam makanan, mengurangkan pengambilan nutrien yang seimbang, meningkatkan penggunaan ubat, memotong sudut dalam rehat dan tidur dan kesilapan dalam kesihatan nasihat semua menyumbang kepada kurangnya kemajuan dalam kesihatan penduduk umum. Individu akan dapat meningkatkan tahap kesihatan mereka dengan membuat perubahan-hati dengan pemikiran dan tabiat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar