Rabu, 09 Desember 2015

Bagaimana Magnet Berfungsi untuk merawat badan

Bagaimana Magnet Berfungsi untuk merawat badan

Artikel ini menerangkan bagaimana magnet berusaha untuk membantu penyembuhan dalam badan.

Ramai orang yang mendapatkan rawatan kesihatan alternatif kerana kos yang tinggi untuk membayar bil-bil perubatan dan mengetahui bahawa satu dadah preskripsi akan membawa kepada satu sama lain, terutamanya kerana kesan sampingan.

Saya baru-baru pergi ke hospital dan tidak tahu mengapa saya mengalami jumlah yang melampau kesakitan. Doktor memberitahu saya, "Ia kelihatan seperti sista ovari pecah. Berikut adalah beberapa pil sakit dan semua yang anda boleh lakukan ialah membiarkan badan anda menjaga ia. Pergi ke ob / gyn dan melakukan susulan lawatan." Well, saya mendapat bil beberapa minggu yang lalu. Itulah perjalanan satu kos saya lebih $ 1,000 (walaupun selepas insurans) dan benar-benar apa-apa yang mereka boleh lakukan untuk saya.

Ia masuk akal untuk kekal sihat. Ia pasti lebih murah! Yang benar-benar menikmati membayar jumlah lucah wang sebulan untuk sesuatu yang sepatutnya membuat anda berasa lebih baik tetapi tidak. Rawatan yang kita dapat hari ini hanya merawat simptom penyakit tetapi tidak benar-benar mencari punca.

Bagaimana terapi magnet berfungsi?

Terapi magnet seperti terapi alternatif lain mahu menggalakkan anda untuk mencari punca penyakit anda dan tidak hanya topeng gejala. Sebagai contoh, mengambil artritis. Arthritis adalah radang sendi. Doktor akan menetapkan ubat-ubatan anti-radang untuk menghentikan keradangan. Walau bagaimanapun, apa yang mereka tidak melihat sebabnya badan anda yang menyebabkan keradangan. Badan anda akan terus kekal radang dan anda akan terus mengisi botol preskripsi dan akhirnya dari masa ke masa merealisasikan pil berhenti kerja dan anda masih dalam kesakitan.

Keradangan boleh disebabkan oleh beberapa sebab seperti dehidrasi, nutrien yang tidak mencukupi dari memakan makanan yang tidak sihat, kurang otot yang kuat, atau misfiring selular.

Menggunakan magnet terapi boleh mengurangkan keradangan anda di dalam badan. Ini adalah kajian penting kerana sebab-sebab radang bengkak dan bengkak tekanan meletakkan pada sekitar saraf dan tisu yang seterusnya menyebabkan kesakitan. Anda mahu untuk mengurangkan kesakitan tanpa memperkenalkan bahan-bahan toksik yang baru. Magnet terapi boleh berbuat demikian.

Magnet terapi tidak berfungsi dengan menarik besi dalam badan anda kerana mungkin ada yang membuat tuntutan. Tiada siapa yang tahu dengan pasti bagaimana ia berfungsi tetapi penyelidikan sedang dilakukan. Terdapat beberapa teori dan kajian klinikal yang membuktikan ia bekerja.

Kajian dari University of Virginia menunjukkan bahawa penyelenggaraan medan magnet ke kawasan yang cedera bekerja dengan cara yang sama seperti menggunakan pek ais. Mengurangkan keradangan dicapai dan bengkak menurun.

Satu lagi fakta yang penting untuk difahami adalah bahawa Bumi adalah sebuah magnet gergasi. Kita hidup di bawah medan magnet yang besar. Oleh kerana medan magnet ini satu penemuan penting telah dibuat mengenai resonans Schumann itu.

Schumann Resonance adalah kekerapan atmosfera yang wujud dalam ionosfera bumi ini. Ia berdenyut pada frekuensi tertentu dan setiap sel bertindak balas kepada frekuensi ini. Walaupun otak kita.

Pernahkah anda mengalami hitam di dalam rumah anda? Adakah anda melihat bagaimana tenang ia adalah apabila tiada peralatan yang berjalan. Semua peralatan melepaskan tenaga tertentu. Jika anda tinggal di bandar, anda akan melihat bagaimana bising dan kuat dan bagaimana pantas ia adalah. Anda boleh jatuh sakit lebih mudah juga. Ini kerana kehidupan bandar boleh menyekat off ramai orang-orang yang sihat Schumann resonans bahawa sel-sel anda perlu untuk berfungsi secara normal.

Sel-sel anda bergetar pada frekuensi tertentu juga. Jika mereka menerima isyarat lain, mereka boleh menjadi tidak seimbang dan anda boleh menjadi sakit dan membangunkan syarat-syarat tertentu.

Para penyelidik di Tokyo, Jepun mendapati bahawa magnet menghalang membantu pembangunan enzim yang dipanggil kolinesterase. Enzim ini menghalang asetilkolina yang merupakan bahan kimia yang sangat penting dalam mengawal kesakitan.

Apabila asetilkolina otot kontrak dilepaskan dan menyebabkan depolarization sel-sel otot. Ion natrium tergesa-gesa ke dalam sel (Na +) dan ion kalsium dikeluarkan dan bon dengan troponin-tropomyosin
kompleks dalam gentian otot. Tenaga (ATP) dilepaskan yang menyebabkan gentian otot untuk memendekkan, sekali gus mengekalkan penguncupan.

Kolinesterase inactivates asetilkolina yang merupakan pelopor untuk penguncupan otot. Teori ini berpendapat bahawa magnet mencegah penumpukan kolinesterase atau mengurangkan jumlah yang sudah ada. Baki kolinesterase berpecah asetilkolina ke dalam komponennya, dan berhenti rangsangan gentian otot. Teori ini telah diuji pada tikus belanda.

Satu lagi teori tentang bagaimana magnet berfungsi untuk merawat badan adalah dari Lonny Brown, Ph.D. Beliau percaya bahawa apabila badan diperkenalkan kepada medan magnet, ion bercas positif dan negatif menjadi aktif dan menghasilkan haba dalam badan. Ini menyebabkan pengembangan kapilari sekitar dan menggalakkan aliran darah.

Seperti yang anda tahu, peningkatan dalam aliran darah menggalakkan penghantaran nutrien dan perkumuhan bahan buangan yang terlintas di dalam badan.

Sehingga hari ini, tidak ada jawapan yang pasti untuk bagaimana magnet berfungsi untuk menyembuhkan badan atau mengapa mereka bekerja. Saya percaya kurangnya kajian di Amerika mempunyai banyak yang perlu dilakukan di bahagian dengan membuat keuntungan syarikat-syarikat farmaseutikal.

Di mana mereka akan mendapat semua pesakit mereka daripada jika mereka mula memahami bahawa tubuh adalah farmasi sendiri dan penyembuhan bermula dalam. Jika anda tahu bagaimana ia berfungsi dan memahami mereka maka tetap sihat adalah kunci dan bukan hanya masking gejala.

Anda boleh mempelajari lebih lanjut mengenai terapi magnet pada http://www.magnetic-therapy-living.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar